• زبان فارسی سایت راشکیان
  • English language rashkiyan site
  • موقع راشكيان باللغة الإنجليزية

استفاده از سیستم اکسیداسیون پیشرفته جهت تصفیه و گندزدایی

AOP یا فرایند اکسیداسیون پیشرفته شامل روش های نوینی برای ضدعفونی از جمله استفاده از گاز ازن و نور UV در کنار یکدیگر می باشد

قدرتمندترین سیستم بهداشتی‌سازی آب

 

AOP چیست؟

AOP یا فرایند اکسیداسیون پیشرفته شامل روش هایی نوین برای ضدعفونی می‌شود که یکی از آن‌ها استفاده از گاز ازن و نور UV در کنار یکدیگر است.

AOP چیست

آیا به پشتیبانی فنی برای دریافت جزئیات بیشتر نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

ازن گازی است که به طور طبیعی به شکل یک لایه، کره‌ی زمین را احاطه کرده است. مولکول ازن از دگرشکل‌های مولکول اکسیژن است که به جای 2 اتم اکسیژن، دارای 3 اتم اکسیژن می‌باشد و در مجامع علمی به عنوان یکی از قوی‌ترین ضدعفونی‌کننده‌های کاملا طبیعی شناخته می‌شود. این پیوند ناپایدار اکسیژن قابل ذخیره نمی باشد. بنابراین می بایست در محل مصرف، توسط دستگاه ازن ژنراتور تولید شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ازن

نور UV یا همان فرابنفش موجی است در گستره‌ی امواج الکترومغناطیسی که به طور طبیعی در نور خورشید وجود دارد. این نور از قابلیت ضدعفونی‌کنندگی بسیار بالایی برخوردار است.

اطلاعات بیشتر در مورد UV

هنگامی که ازن و UV با هم واکنش نشان میدهند، نتیجه رادیکال هیدروکسیل است که امروزه در جهان از قوی ترین روش‌های اکسیداسیونِ در دسترس می‌باشد.

قدرت AOP در تجزیه‌ی سلولی عوامل بیماری‌زا در مقایسه با سایر ضدعفونی‌کننده‌ها بسیار قابل توجه است.

متاسفانه امروزه استفاده از کلر بسیار رواج دارد؛ این در حالی است که کلر به دلیل ایجاد ترکیبات آلی کلرینه و تری هالومتان به عنوان یک ماده سمی و سرطان‌زا شناخته می‌شود.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد ازن‌ژنراتورهای R.K.C