• زبان فارسی سایت راشکیان
  • English language rashkiyan site
  • موقع راشكيان باللغة الإنجليزية

دستگاه ازن ساز خانگی مدل HiClean

دستگاه ازن ساز شرکت R.K.C دستگاهی با کاربرد های فراوان برای مصارف خانگی در ضدعفونی کردن و سالم سازی آب و هوا و ... از طریق تولید اکسیژن فعال (اُزن) طی فرایند corona discharge می باشد.

دستگاه ازن ساز شرکت R.K.C دستگاهی با کاربرد های فراوان برای مصارف خانگی در ضدعفونی کردن و سالم سازی آب و هوا و ... از طریق تولید اکسیژن فعال (اُزن) طی فرایند corona discharge می باشد. موارد قابل استفاده از دستگاه ازن ساز در جدول راهنمای زمان و غلظت ازن ذکر شده است.

راهنمای استفاده از دستگاه ازن ساز خانگی:

دستگاه را از جعبه خارج نمایید. ( این دستگاه قابلیت استفاده به صورت رومیزی و دیواری را دارا می باشد). شیلنگ مخصوص را به خروجی سبز رنگ کنار دستگاه متصل نمایید. سپس دفیوزر (سنگ نازل اُزن به رنگ آبی) را به شیلنگ متصل کنید دستگاه را به برق متصل نمایید (برای استفاده ایمن از دستگاه آن را به محافظ جریان برق وصل کنید). داخل ظرف یا سینک آب سرد بریزید سپس وسیله خود را در آب غرق نمایید. نکته: توجه داشته باشید مواردی چون میوه و سبزیجات باید از قبل ذرات جامد مانند گل و لای از آن زدوده و آبکشی شود. نازل اُزن را داخل آب در نزدیکی کف ظرف قرار داده و سپس دستگاه را روشن نمایید. حتماً به جدول راهنمای زمان و غلظت ازن توجه نمایید. پس از اتمام زمان تعیین شده دستگاه را خاموش و وسیله ضد عفونی شده را آب کشی نمایید. در ضدعفونی میوه و سبزی نسبت آب، 3 لیترآب به ازای یک کیلو میوه یا سبزی می باشد. استفاده بیش از اندازه تعیین شده از دستگاه اُزن توصیه نمی شود. برای ضد عفونی کردن و بوزدایی هوا کافیست دستگاه را به مدت 20 تا 25 دقیقه در فضای بسته اتاق قرار دهید و از اتاق خارج شوید. پس از آن دستگاه را خاموش نموده و درب و پنجره ها را بگشایید تا ازن موجود تبدیل به اکسیژن شود. نوشیدن آب غنی شده با اُزن ضمن موثر بودن در جلوگیری از پوسیدگی دندان نقش مهمی در شستشو و تقویت دستگاه گوارش و همچنین کنترل میزان قند خون برای افراد دیابتی ایفا می نماید. لطفا جهت جلوگیری از صدمات ناشی از نوسانات برق حتما از دستگاه محافظ برق مناسب استفاده نمایید.